dimecres, 17 de novembre del 2021

TERRASSA - EL BLANC i NEGRE i JO (SEGONA ENTRADA)

 TERRASSA - EL BLANC i NEGRE i JO (SEGONA ENTRADA)

 

Tal com us vaig explicar en una entrada anterior, la meva entrada a l’apassionant món  de la fotografia va ser a través del blanc i negre.

En aquells anys seixanta els reveladors, fixadors, banys d’atur i viradors varis, ens els fèiem nosaltres amb algun reforç d’alguns productes Kodak o Agfa.

El paper normalment acostumava a ser de la marca Negra amb alguna incursió als papers Valca pels reportatges de caire social o familiar.

Si el client volia paper brillant, havíem de recórrer a una màquina infernal nominada esmaltadora i si per sort el volia amb aspecte mate doncs oli en un llum, agulla, cordó i a estendre les fotos com qui estén la bogada.

I ja està dit, m’estimo el blanc i negre i aquí teniu una mostra més del meu treball.

Espero que ho gaudiu tant com jo ho he fet al seleccionar aquestes mostres.




















Gràcies pels vostres comentaris.

2 comentaris:

PATRIMONI TERRASSENC PROTEGIT - ESGLÉSIES

 PATRIMONI TERRASSENC PROTEGIT - ESGLÉSIES El desembre de 1984 es redactava el Pla Especial de patrimoni històric, arquitectònic i ambiental...